Learning by Almost Doing : theoretische Argumente und empirische Ergebnisse zur Wirkung von Fallstudien in der Entrepreneurship-Ausbildung
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Fink, Matthias ; Keßler, Alexander ; Schmid, Judith ; Stummer, Katharina |
Published in: |
Zeitschrift für KMU und Entrepreneurship : ZfKE. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 1860-4633, ZDB-ID 2166541-2. - Vol. 61.2013, 3, p. 173-196
|
Subject: | Gründungsausbildung | Entrepreneurship education | Lernmethode | Learning method | Lehrmaterial | Teaching aid | Lernen | Learning | Österreich | Austria |
-
Experiential learning beyond the textbook in operations management
Brown, J. Allen, (2023)
-
Harmonizing teaching tools with cognitive learning outcomes in the teaching of economics
Edalati, Mohsen, (2017)
-
Laying the groundwork for in-class groupwork with readings beyond the textbook
Ruder, Phil, (2021)
- More ...
-
Zusammenfassung und Anregungen für Handlungsstrategien
Keßler, Alexander, (2013)
-
Von der Wirtschaftskrise zur Unternehmenskrise
Keßler, Alexander, (2013)
-
Fink, Matthias, (2013)
- More ...