Managing change in distribution : achieving success on the way to "multi-channel 2.0"
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Sauer, Achim ; El-Ansary, Adel I. ; Tomczak, Torsten ; Reineke, Björn |
Published in: |
Handbuch Multi-Channel-Marketing. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-0360-4. - 2007, p. 221-233
|
Subject: | Spielwarenbranche | Toy industry | Vertriebsweg | Distribution channel | Vertrieb | Physical distribution | Organisatorischer Wandel | Organizational change | Deutschland | Germany |
-
Schlanke Vertriebswege in einem regionalen Kreditinstitut : Konzeption und Umsetzung
Linnebank, Rüdiger, (1996)
-
Digital Transformation in Sales : How to Turn a Buzzword into Real Sales Practice – A 21-Step Guide
Rainsberger, Livia, (2023)
-
Tomczak, Torsten, (1999)
- More ...
-
Kooperationen in der Konsumgüterindustrie
Tomczak, Torsten, (2003)
-
Kooperationen in der Konsumgüterindustrie
Tomczak, Torsten, (2005)
-
E-Pricing : Strategien zum Umgang mit der Preistransparenz im Internet
Reineke, Björn, (2002)
- More ...