Markenorientierung von "Social Businesses": Ergebnisse einer Expertenbefragung
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Schmidt, Holger J. ; Lückenbach, Florian |
Publisher: |
Koblenz : Hochschule Koblenz - University of Applied Sciences, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften |
Subject: | Markenführung | Sozialwirtschaft | Experten |
-
Markenorientierung von "Social Businesses" : Ergebnisse einer Expertenbefragung
Schmidt, Holger J., (2014)
-
Markenorientierung von "Social Businesses" : Ergebnisse einer Expertenbefragung
Schmidt, Holger J., (2013)
-
Key Skills and Competences for Social Business Advisors : Views from Experts
Bencheva, Nelly, (2019)
- More ...
-
Lückenbach, Florian, (2019)
-
Building brand meaning in social entrepreneurship organizations: the social impact brand model
Lückenbach, Florian, (2022)
-
Markenorientierung von "Social Businesses" : Ergebnisse einer Expertenbefragung
Schmidt, Holger J., (2014)
- More ...