Markteffekte medienwirksamer Lebensmittelskandale : eine Ereignisstudie
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Rommel, Jens ; Neuenfeldt, Sebastian ; Odening, Martin |
Published in: |
Agrar- und Ernährungsmärkte nach dem Boom : 49. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 30. September bis 02. Oktober 2009. - Münster-Hiltrup : Landwirtschaftsverl., ISBN 978-3-7843-5106-3. - 2010, p. 195-209
|
Subject: | Lebensmittelsicherheit | Food safety | Fleischmarkt | Meat market | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Statistische Bestandsanalyse | Duration analysis | Lebensmittelpreis | Food price | Agrarpreis | Agricultural price | Deutschland | Germany |
-
Market reform and food prices did the 1912 Sloughterhouse Reform affect meat prices in Stockholm?
Rämme, Ulf, (2015)
-
Effect of food safety recalls on consumer meat purchase : evidence from meat recalls 2007-2017
Yim, Hyejin, (2023)
-
Quality policy and consumer behaviour in the European Union
Becker, Tilman, (2000)
- More ...
-
Markteffekte medienwirksamer Lebensmittelskandale: Eine Ereignisstudie
Rommel, Jens, (2009)
-
Markteffekte medienwirksamer Lebensmittelskandale: Eine Ereignisstudie
Rommel, Jens, (2009)
-
Heckelei, Thomas, (2023)
- More ...