Nutritional Information: Traffic Light Labelling Is the Best Way to Reach Consumers
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Hagen, Kornelia |
Published in: |
Weekly Report. - Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), ISSN 1860-3343. - Vol. 6.2010, 19, p. 141-151
|
Publisher: |
Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW) |
Subject: | Consumer policy | Behavioral economics | Labelling systems | Traffic light labelling | Nutrition and health |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | English |
Other identifiers: | hdl:10419/151094 [Handle] RePEc:diw:diwwrp:wr6-19 [RePEc] |
Classification: | D3 - Distribution ; D11 - Consumer Economics: Theory ; D8 - Information and Uncertainty |
Source: |
-
Nutritional Information: Traffic Light Labelling Is the Best Way to Reach Consumers
Hagen, Kornelia, (2010)
-
Nährwertkennzeichnung: die Ampel erreicht die Verbraucher am besten
Hagen, Kornelia, (2010)
-
Nährwertkennzeichnung: die Ampel erreicht die Verbraucher am besten
Hagen, Kornelia, (2010)
- More ...
-
Abschlagsfreie Rente mit 63 schafft neue Ungerechtigkeiten
Hagen, Kornelia, (2014)
-
Nutritional Labeling Today: What Consumers Want - and What They Understand
Hagen, Kornelia, (2010)
-
Programm "Lernende Regionen" findet unterschiedliche Wirtschafts- und Arbeitsmarktsituationen vor
Hagen, Kornelia, (2004)
- More ...