Nutritional Labeling Today: What Consumers Want - and What They Understand
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Hagen, Kornelia |
Published in: |
Weekly Report. - DIW Berlin (Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung), ISSN 1860-3343. - Vol. 6.2010, 20, p. 152-157
|
Publisher: |
DIW Berlin (Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung) |
Subject: | Labelling systems | Traffic light labelling |
-
Nutritional Information: Traffic Light Labelling Is the Best Way to Reach Consumers
Hagen, Kornelia, (2010)
-
Nutritional Labeling Today: What Consumers Want - and What They Understand
Hagen, Kornelia, (2010)
-
Nutritional Information: Traffic Light Labelling Is the Best Way to Reach Consumers
Hagen, Kornelia, (2010)
- More ...
-
Hemmnisse für die Vernetzungen von Wissenschaft und Wirtschaft abbauen
Hagen, Kornelia, (2007)
-
Verbraucherinformation und -beratung : Finanzierung umstritten
Hagen, Kornelia, (2008)
-
Hintergrund: Nährwertkennzeichnung heute : was Verbraucher wollen - und was sie verstehen
Hagen, Kornelia, (2010)
- More ...