"Radio oder Schiebedach?" : Wirkung von mentalen Budgets auf das individuelle Produktwahlverhalten
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Polak, Benjamin ; Herrmann, Andreas ; Heitmann, Mark ; Cäsar, Marc ; Landwehr, Jan Rüdiger |
Published in: |
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 0341-2687, ZDB-ID 1086398-9. - Vol. 61.2009, 7, p. 783-803
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Privater Konsum | Private consumption | Zahlungsbereitschaftsanalyse | Willingness to pay | Produktdifferenzierung | Product differentiation | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction | Experimentelle Ökonomik | Experimental economics |
-
Vertical product differentiation in the lab : impact of consumers' preferences
Alventosa, Adriana, (2024)
-
Neuts, Bart, (2020)
-
Armenio, Sabrina, (2022)
- More ...
-
Polak, Benjamin, (2010)
-
The effect of default options on choice : evidence from online product configurators
Herrmann, Andreas, (2011)
-
Consumer decision making and variety of offerings : the effect of attribute alignability
Herrmann, Andreas, (2009)
- More ...