SMEs Going Global: A Comparison of the Internationalization Strategies of Publishers and Online Social Networks
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Lis, Bettina ; Nienstedt, Heinz-Werner ; Proner, Patrick ; Yalazi, Gözde |
Published in: |
International Review of Management and Marketing. - Econjournals. - Vol. 2.2012, 1, p. 1-9
|
Publisher: |
Econjournals |
Subject: | Internet Internationalization | SME | Media |
-
Spotify: From music streaming start-up to global audio company
Schmid, Stefan, (2022)
-
Increasing the Sustainability of Museums through International Strategy
POP, Izabela Luiza, (2014)
-
Spotify : from music streaming start-up to global audio company
Schmid, Stefan, (2022)
- More ...
-
Der Einfluss der Marktstellung auf die Anzeigen- und Vertriebspreise regionaler Tageszeitungen
Nienstedt, Heinz-Werner, (2008)
-
Der Einfluss der Marktstellung auf die Anzeigen- und Vertriebspreise regionaler Tageszeitungen
Nienstedt, Heinz-Werner, (2008)
-
Erfolgreiche Nachrichten-Apps : was deutsche Verlage von Angeboten aus dem US-Markt lernen können
Lis, Bettina, (2012)
- More ...