So funktionieren Bonusprogramme : so entwerfen Sie ein Kundenbindungsprogramm, das Ihren Zielen wirklich nützt
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Nunes, Joseph C. ; Drèze, Xavier |
Published in: |
Marketing - wie Sie Kunden gewinnen und halten. - Hamburg : Manager-Magazin-Verl.-Ges., ISBN 978-3-935577-20-5. - 2007, p. 68-77
|
Subject: | Einzelhandel | Retail trade | Dienstleistungssektor | Service industry | Kundenbindungsprogramm | Loyalty program | Bewertung | Evaluation | USA | United States |
-
Rudolph, Thomas, (2013)
-
Choi, Sunmee, (2013)
-
Loyalty card programs, customer relationship and information technology : an exploratory approach
Smith, Alan D., (2010)
- More ...
-
Using Combined-Currency Prices to Lower Consumers' Perceived Cost
Drèze, Xavier, (2004)
-
Nunes, Joseph C., (2006)
-
Feeling Superior: The Impact of Loyalty Program Structure on Consumers' Perceptions of Status
Drèze, Xavier, (2009)
- More ...