Studie zur Preiszufriedenheit in der australischen Wertschöpfungskette von Wein
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Gyau, Amos ; Sidali, Katia L. ; Somogyi, Simon ; Spiller, Achim |
Published in: |
Wein und Tourismus : Erfolg durch Synergien und Kooperationen ; [Tagungsband, der aus dem ersten Symposium zum Thema "Wein und Tourismus" der Deutschen Gesellschaft für Tourismuswissenschaft e.V. resultiert]. - Berlin : Schmidt, ISBN 3-503-12980-4. - 2011, p. 169-178
|
Subject: | Weinbau | Wine industry | Preismanagement | Pricing strategy | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction | Australien | Australia |
-
Fertő, Imre, (2016)
-
Moon, Chanwoo, (2024)
-
A wine tourist behavior model for Australian winery cellar doors
Chen, Xiaoyu, (2016)
- More ...
-
Farm vacation tourism between tradition and innovation
Sidali, Katia L., (2007)
-
Enhancing long-term grapegrower/winery relationships in the Australian wine industry
Somogyi, Simon, (2010)
-
Enhancing long‐term grape grower/winery relationships in the Australian wine industry
Somogyi, Simon, (2010)
- More ...