Sustainable buyer behaviour in value chains : determinants and marketing implications
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Grunwald, Guido ; Swaen, Valérie |
Published in: |
Sustainability in global value chains : measures, ethics and best practices for responsible businesses. - London : Kogan Page, ISBN 978-1-78966-264-1. - 2021, p. 129-154
|
Subject: | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Kunden | Customers | Nachhaltigkeit | Sustainability |
-
Peherstorfer, Tanja, (2007)
-
Künftige Wertschöpfungsquellen : innovative Beziehungsnetze zu Kunden und Partnern
Grothe, Martin, (2004)
-
Interaktive Wertschöpfung : Open Innovation, Individualisierung und neue Formen der Arbeitsteilung
Reichwald, Ralf, (2006)
- More ...
-
Grunwald, Guido, (2008)
-
Grunwald, Guido, (2009)
-
Die Rolle von Händlern bei der Bewältigung von Produktkrisen : eine verhaltenspsychologische Analyse
Grunwald, Guido, (2009)
- More ...