The dynamic role of "should expectation" in service recovery paradox
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Tu, Rungting ; Chen, Ke ; Lin, Cheryl C. J. |
Published in: |
Frontiers of business research in China : selected publications from Chinese universities. - Beijing : Higher Education Press, ISSN 1673-7326, ZDB-ID 2388653-5. - Vol. 3.2009, 4, p. 583-598
|
Subject: | Dienstleistungsqualität | Service quality | Beschwerdemanagement | Complaint management | Theorie | Theory | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction |
-
Kundenmanagement als Erfolgsfaktor : Grundlagen des Tourismusmarketing
Hinterhuber, Hans H., (2004)
-
Analyse des Nachkaufverhaltens als Folge der Zufriedenheit mit Finanzdienstleistungen
Breyer, Martin, (1998)
-
Strategische Planung im Beschwerdemanagement
Mende, Martin, (2006)
- More ...
-
The dynamic role of "should expectation" in service recovery paradox
Tu, Rungting, (2009)
-
Signaling value of top management team
Amin, Muhammad, (2019)
-
The impacts of evaluation duration and product types on review extremity
Zhu, Huawei, (2019)
- More ...