The individual search behavior of consumers visualized by means of sequence analysis
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Klink, Jeanette ; Langen, Nina ; Hartmann, Monika |
Published in: |
Neuere Theorien und Methoden in den Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaus : 54. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 17. bis 19. September 2014. - Münster : Landwirtschaftsverlag, ISBN 978-3-7843-5413-2. - 2015, p. 355-364
|
Subject: | Information Display Matrix (IDM) | Fleischwaren | Meat product | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Informationsverhalten | Information behaviour | Kaufentscheidung | Purchase decision | Experiment | Sequentielle Entscheidung | Sequential decision making | Deutschland | Germany |
-
Expert-mediated sequential search
Chhabra, Meenal, (2014)
-
Kruwinnus, Nicole, (1997)
-
Glitsch, Kristina, (1999)
- More ...
-
Kommunikation von Nachhaltigkeit : eine vergleichende Analyse des Schokoladen- und Fruchtsaftsektors
Klink, Jeanette, (2016)
-
Klink, Jeanette, (2014)
-
Klink, Jeanette, (2014)
- More ...