The seven steps to Nirvana : strategic insight into e-business transformation
Year of publication: |
2001
|
---|---|
Authors: | Sawhney, Mohanbir S. ; Zabin, Jeff |
Publisher: |
New York, NY [u.a.] : McGraw-Hill |
Subject: | Electronic Commerce | Corporate Network |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Business networking : shaping collaboration between enterprises ; with 40 tables
Österle, Hubert, (2001)
-
Management von Business Webs : das Beispiel von Technologieplattformen für mobile Dienste
Franz, Andreas, (2003)
-
Collaboration und WebServices : Architekturen, Portale, Techniken und Beispiele ; mit 102 Tabellen
Reichmayr, Christian, (2003)
- More ...
-
Das Unternehmen der Zukunft : das 7-Schritte-Programm aus der Kellogg School of Management
Sawhney, Mohanbir S., (2002)
-
Das Unternehmen der Zukunft : das 7-Schritte-Programm aus der Kellogg School of Management
Sawhney, Mohanbir S., (2002)
-
Precision marketing : the new rules for attracting, retaining, and leveraging profitable customers
Zabin, Jeff, (2004)
- More ...