Towards a consolidated concept of maturity in providing customer solutions
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Pöppelbuß, Jens ; Knackstedt, Ralf ; Becker, Jörg |
Published in: |
Proceedings / First International Symposium on Services Science (ISSS'09) : March 23 - 25, 2009, Leipzig, Germany ; [part of the multiconference SABRE]. - Berlin : Logos-Verl., ISBN 978-3-8325-2169-1. - 2009, p. 295-307
|
Subject: | Leistungsbündel | Bundling strategy | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Prozessmanagement | Business process management |
-
Reengineering in der Unternehmung
Kretschmar, Thomas, (1996)
-
The service transformation process : a research agenda in the customer orientation interface
Bruhn, Manfred, (2016)
-
The customisation framework for roadmapping product-service integration
Geum, Youngjung, (2011)
- More ...
-
Vergleich von Reifegradmodellen für die hybride Wertschöpfung und Entwicklungsperspektiven
Becker, Jörg, (2010)
-
Entwicklung von Reifegradmodellen für das IT-Management : Vorgehensmodell und praktische Anwendung
Becker, Jörg, (2009)
-
Dokumentationsqualität von Reifegradmodellentwicklungen
Becker, Jörg, (2009)
- More ...