Using knowledge management to improve quality
Year of publication: |
2001
|
---|---|
Authors: | Pfeifer, Tilo ; Freudenberg, Reinhard ; Hanel, Guido |
Published in: |
E-business and virtual enterprises : managing business-to-business cooperation ; IFIP TC5/WG5.3 Second IFIP Working Conference on Infrastructures for Virtual Organizations: Managing Cooperation in Virtual Organizations and Electronic Business towards Smart Organizations, December 4 - 6, 2000, Florianópolis, Brazil. - Boston, Mass. [u.a.] : Kluwer Acad. Publ., ISBN 0-7923-7205-0. - 2001, p. 495-504
|
Subject: | Wissensmanagement | Knowledge management | Qualitätsmanagement | Quality management |
-
Kutschera, Axel Paul, (2005)
-
Wissen steigert Unternehmensqualität : Wissensmanagement in der Praxis - Fokus Qualitätsmanagement
Schachner, Werner, (2010)
-
Ataseven, Cigdem, (2014)
- More ...
-
Wissensbasiertes Qualitätsmanagement als Baustein zur Business Excellence
Pfeifer, Tilo, (2001)
-
Praxisbuch Qualitätsmanagement : Aufgaben, Lösungswege, Ergebnisse ; mit 34 Tabellen
Pfeifer, Tilo, (2001)
-
Qualitätsmanagement : Strategien, Methoden, Techniken
Pfeifer, Tilo, (2001)
- More ...