Values that create value : socially responsible business practices in SMEs : empirical evidence from German companies
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Hammann, Eva-Maria ; Habisch, André ; Pechlaner, Harald |
Published in: |
Business ethics : a European review. - Chichester : John Wiley & Sons Ltd, ISSN 0962-8770, ZDB-ID 1150887-5. - Vol. 18.2009, 1, p. 37-51
|
Subject: | KMU | SME | Entrepreneurship | Entrepreneurship approach | Führungskräfte | Managers | Katholizismus | Catholicism | Soziale Werte | Social values | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Stakeholder | Unternehmenserfolg | Firm performance | Deutschland | Germany |
-
Exploring the effect of CEO entrepreneurial orientation on triple bottom line performance of SMEs
Mohammadi, Saeed, (2024)
-
Suriyankietkaew, Suparak, (2019)
-
Döngül, Esra Sipahi, (2023)
- More ...
-
Unternehmertum und Ausgründung : Wissenschaftliche Konzepte und praktische Erfahrungen
Pechlaner, Harald, (2007)
-
Standortwettbewerb und Tourismus : regionale Erfolgsstrategien
Adam, Richard, (2006)
-
Wettbewerbsfähigkeit von Standorten : die Rolle der regionalen Kernkompetenzen
Pechlaner, Harald, (2006)
- More ...