Zur Entwicklung der studienspezifischen Selbstwirksamkeit in der Oberstufe
Alternative title: | The development of study-specific self-efficacy during grammar school |
---|---|
Year of publication: |
July 2016
|
Authors: | Mohrenweiser, Jens ; Pfeiffer, Friedhelm |
Published in: |
Journal for labour market research. - Berlin : Springer, ISSN 2510-5027, ZDB-ID 2375725-5. - Vol. 49.2016, 1, p. 77-95
|
Subject: | Ausbildung | Familienumgebung | Studium | Studienorientierungsprogramm | Studienspezifische Selbstwirksamkeit | School-to-university transition | Family background | Career-orientation intervention | Studyspecific self-efficacy |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Aufsatz in Zeitschrift ; Article in journal |
Language: | German |
Notes: | Zusammenfassung in englischer Sprache |
Other identifiers: | 10.1007/s12651-016-0204-2 [DOI] hdl:10419/158810 [Handle] |
Classification: | H52 - Government Expenditures and Education ; I23 - Higher Education Research Institutions ; i24 |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Zur Entwicklung der studienspezifischen Selbstwirksamkeit in der Oberstufe
Mohrenweiser, Jens, (2016)
-
Zur Entwicklung der studienspezifischen Selbstwirksamkeit in der Oberstufe
Mohrenweiser, Jens, (2016)
-
Assessing China's skills gap and inequalities in education
Molnár, Margit, (2015)
- More ...
-
Zur Entwicklung der studienspezifischen Selbstwirksamkeit in der Oberstufe
Mohrenweiser, Jens, (2016)
-
Zur Entwicklung der studienspezifischen Selbstwirksamkeit in der Oberstufe
Mohrenweiser, Jens, (2016)
-
Coaching Disadvantaged Young People: Evidence from Firm Level Data
Mohrenweiser, Jens, (2015)
- More ...