Showing 1 - 6 of 6
This paper examines whether and how socio-economic status is associated withchildren’s behavioural development in today’s children. Using a large cohort ofEnglish children born in the early 1990s we find significant social inequalities inseveral dimensions of child behaviour at age 7. We...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009353988
Das Institut für Volkswirtschaftslehre der Universität Lüneburg legt hiermit seinen siebten eigenständigen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009686531
Das Institut für Volkswirtschaftslehre der Universität Lüneburg legt hiermit seinen neunten eigenständigen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010462524
Das Institut für Volkswirtschaftslehre der Universität Lüneburg legt hiermit seinen achten eigenständigen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010235310
Das Institut für Volkswirtschaftslehre der Universität Lüneburg legt hiermit seinen sechsten eigenständigen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009419527
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012693281