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explorativen Ansatz, um Chancen und Herausforderungen im Zusammenhang mit KI im Marketing zu identifizieren. Basierend auf diesen … gemeinsam darauf ab, diese Forschungslücke zu schließen und weitere Forschung in der Schnittstelle von Technologie, Marketing …Although an increasing number of companies are already using or planning to implement AI for various marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013477421
Die Entwicklung des Kundendienstes zu einem bedeutenden Instrument der Marketingpolitik ist vor dem Hintergrund gesättigter Märkte, differenzierter Kundenbedürfnisse und verstärktem Konkurrenzdruck zu sehen. Das Angebot an Kundendienstleistungen ist zu einem wesentlichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011941987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012202721
Ein interdisziplinäres Open-Access-Buch für Wissenschaft und Praxis. Projekt- und Teamarbeit besitzen als Formen der Arbeitsorganisation eine hohe praktische Relevanz, die mit den Möglichkeiten der Digitalisierung und Vernetzung noch zunimmt. Der Fokus der öffentlichen Debatte um die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013477315
Dieses Open Access-Buch zeigt, dass Kompetenzentwicklung im Unternehmen so flexibel und innovativ sein kann, wie es die Arbeit oft schon ist. Der Ansatz „Agiles Lernen im Unternehmen“ wendet agile Methoden auf die betriebliche Weiterbildung an. Beschäftigte entwickeln neue Kompetenzen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013477381
This open access book explores supply chains strategies to help companies face challenges such as societal emergency, digitalization, climate changes and scarcity of resources. The book identifies industrial scenarios for the next decade based on the analysis of trends at social, economic,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013477401
, Chinese and Asian Studies and Political Science. Kelly Tian is Professor of Marketing and holds the Anderson Chair of Business … at New Mexico State University. Lily Dong is Associate Professor of Marketing at the University of Alaska at Fairbanks …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012794047
There has been increasing interest and debate in recent years on the instituted nature of economic processes in general and the related ideas of the market, in particular the competitive process. This debate lies at the interface between two largely independent disciplines, economics and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012794357
The structure and regulation of consumption and demand has recently become of great interest to sociologists and economists alike, and at the same time there is growing interest in trying to understand the patterns and drivers of technological innovation. This book brings together a range of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012794372
For over twenty years now, the agri-foodstuffs sector has been marked by an ongoing revaluation of the typical product. Such products encompass an increasingly intangible value connected, not only with their intrinsic qualities, but also with what is evoked by the production methods and the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012799636