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Das mobile Internet ist eine Technologie, die im privaten Einsatzbereich bereits eine hohe Verbreitung gefunden hat. Eine zunehmende Anzahl von Nutzern greift mit Smartphones und Tablet PCs mobil auf das Internet zu und verwendet mobile Anwendungen, so genannte Apps, zum Zugriff auf...
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Das mobile Internet ist eine Technologie, die im privaten Einsatzbereich bereits eine hohe Verbreitung gefunden hat. Eine zunehmende Anzahl von Nutzern greift mit Smartphones und Tablet PCs mobil auf das Internet zu und verwendet mobile Anwendungen, so genannte Apps, zum Zugriff auf...
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This publication deals with the management of cooperative innovation activities. The author identifies individual management tasks and designs concrete supporting instruments and methods. The system to be designed by management activities can be understood as an information system which provides...
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The inflationary use of currently prominent terms, such as data centration or the digital age, without the effort of naming and explaining how the phenomena they refer to are to be understood and by which characteristics they are characterized, does nothing more than obscure meaning without any...
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The term 'digital sovereignty' is increasingly used in the context of the discussion about 'digital transformation'. Sovereignty in the digital world is considered a prerequisite for being able to help shape the digital transformation in all functional areas of society. However, the term...
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Die vorliegende Arbeit liefert eine Strukturanalyse des deutschen Markts für Publikums- undFachzeitschriften. Dabei wurde sowohl der klassische Printbereich als auch der jüngere Online-Bereichdes Markts untersucht. Beide Marktsegmente weisen oligopolistische Tendenzen sowie starkenWettbewerb...
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