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Based on a total of 16 expert interviews, the importance of technology trends for media was assessed. The impact of these trends on media management business models and value chains within the next five to ten years is discussed.
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This paper will bring current technology trends in a far-seeing format directly to WME, with the aim to provide the community with new questions and dimensions of thought to inspire their and our future research.
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The first Young Entrepreneurship Research Colloquium (YERC) was held 2012 in Ilmenau. Initiated as a new innovative format, young scientists from all over Germany discussed their research with colleagues and experts from the fields of education, capital investment and real entrepreneurs. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015207307
The first Young Entrepreneurship Research Colloquium (YERC) was held 2012 in Ilmenau. Initiated as a new innovative format, young scientists from all over Germany discussed their research with colleagues and experts from the fields of education, capital investment and real entrepreneurs. The...
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...So sicher es ist, daß dem Vertrieb eine Schlüsselrolle beim Ausbau der Wettbewerbsfähigkeitzukommt, so sicher ist es auch, daß der Vertriebsaußendienst ohne adäquate Unterstützungdurch Informationstechnik an der skizzierten Aufgabe scheitern muß. Ziel muß es also sein,dem...
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Der Wandel der Märkte für Finanzprodukte von Verkäufer- zu Käufermärkten verstärkt denQualitätswettbewerb zwischen den Anbietern auf diesen Märkten. Viele Anbieter versuchen, ineiner engen unternehmungs- oder zumindest spartenübergreifenden Zusammenarbeit (Allfinanzkonzept)auch eine...
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Komplexität und Dynamik in der Finanzwirtschaft führen zu speziellen Anforderungen an einekundenindividuelle Unterstützung von Angebotsprozessen zur Erstellung von Finanzdienstleistungen.Aufbauend auf der Modellierung eines allgemeinen Lösungsansatzes des verteilten Suchens und...
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In this paper we show that an IT-enabled suitable designof incentives improves the competitiveness of newmarketing and distribution channels like telephonebanking. Using and extending a framework developed byNault and Dexter [8] for franchising, we show that an ITenabled"ownership of customers"...
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Angesichts der weltweiten Zugangsmöglichkeiten zu Datennetzen und Netzdiensten für immer mehrUnternehmungen und Haushalte stehen die Finanzintermediäre vor bislang unbekannten Markt- undKooperationschancen, aber auch vor der Herausforderung, sich im Wettbewerb mit neuen...
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