Showing 1 - 10 of 23
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013325888
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012795285
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013471896
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013093321
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014365859
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014315103
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014315185
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015194654
The marketing literature has examined extensively consumer preferences between global and local brands. However, there remains a dearth of research on the topic in the context of vulnerable consumers with insecure self-identities. Children largely embody insecure identities and, thus, there are...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015210048
Mit der ersten Auflage dieser Studie lag erstmals eine Nachhaltigkeitsbewertung von 16 Automobilherstellern weltweit mit dem Sustainable-Value-Ansatz vor. Mit dieser zweiten Auflage der Studie bringen wir die Ergebnisse auf Stand der aktuell verfügbaren Performancedaten und erweitern die Zahl...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005870495