Showing 1 - 4 of 4
Dieses Buch führt in die Ziele, Strategien und Maßnahmen des Nachhaltigkeitsmarketings ein. Dabei werden ökonomische, ökologische und soziale Perspektiven berücksichtigt. Die Absicht ist, vor allem die Prinzipien und Merkmale des Nachhaltigkeitsmarketings stärker als Standard für alle...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014281668
The authors Prof. Dr. Stefan Hoffmann is Professor of Marketing at the Christian-Albrechts-Universität in Kiel. Dr. Payam … Akbar is a business psychologist. He researches and teaches on the topics of marketing management and consumer behavior at … the Chair of Marketing at Christian Albrechts University in Kiel. Previously, he gained several years of professional …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013504728
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515366
Daniel Michelis führt in die Grundlagen des Marketing ein und verknüpft die klassischen Ansätze mit den Entwicklungen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018809