Showing 1 - 4 of 4
The authors Prof. Dr. Stefan Hoffmann is Professor of Marketing at the Christian-Albrechts-Universität in Kiel. Dr. Payam … Akbar is a business psychologist. He researches and teaches on the topics of marketing management and consumer behavior at … the Chair of Marketing at Christian Albrechts University in Kiel. Previously, he gained several years of professional …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013504728
Daniel Michelis führt in die Grundlagen des Marketing ein und verknüpft die klassischen Ansätze mit den Entwicklungen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018809
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014005393
Konzeptionelle Grundlagen des Marketing -- Käuferverhaltens- und Marketingforschung -- Informationsgrundlagen des … Marketing -- Marketingziele -- Marketingstrategien -- Marketing-Mix -- Marketingorganisation und -implementierung … einzuräumen. Als Konsequenz dieser neuen Definition des Marketing werden an verschiedenen Stellen des Buches die Auswirkungen der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014442227