Showing 1 - 10 of 497
massenmedialer Inhalte wie Rundfunk, Zeitung oder Fernsehen, sondern von den originären Rezipienten selbst. Vor diesem Hintergrund …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015113
The economics of news production and distribution is in a state of radical change. After very profitable years, newspaper publishers in most OECD countries face declining advertising revenues and significant reductions in titles and circulation. About 20 out of 30 OECD countries face declining...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012442822
Methodik und Struktur der Arbeit -- Geschäftsmodell, Ressourcenbasis und Marktsituation von Printmedienunternehmen -- Ganzheitlicher theoretischer Bezugsrahmen für ressourcenbasiertes Wachstum -- Realisierung von Wachstumsstrategien in der Praxis -- Bewertung der Empirie vor dem theoretischen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014571
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011420843
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011488469
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012038037
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012051041
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011975589
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012014375
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015442