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Menschliches Verhalten und Käuferverhalten wurden bereits in ihren unterschiedlichen Facetten und aus der Perspektive verschiedener wissenschaftlicher und praktischer Disziplinen beleuchtet. So wurde beispielsweise das Verhalten von Investoren, d.h. von Käufern an Finanzmärkten, aus der Sicht...
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1: Grundlagen des Commodity Marketing -- Commodity Marketing -- Erfolgsfaktoren im Commodity-Geschäft -- 2: Besonderheiten des Commodity Marketing -- Commodities im Dienstleistungsbereich -- Commodity Branding -- Ermittlung der Zahlungsbereitschaft für value added Commodities -- Kundenbindung...
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Two experiments were conducted to analyze neurophysiological activation, response latency, and actual brand choice concerning novel and familiar brands. The results show that (1) the choice of novel brands (compared to the choice of familiar brands) is preceded by increased activation of both...
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A great deal of contemporary decision research in economics, business, psychology, and neuroscience now accepts the idea that emotions play a significant role in decision-making. Almost 20 years ago, insights from studies on brain lesion patients set the cornerstone for this stream of research...
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