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Über Erfolg oder Mißerfolg neuer Produkte entscheidet der Markt! Die Innovationsforscher Cooper und Kleinschmidt haben in umfangreichen Studien die Merkmale erfolgreicher bzw. gescheiterter Produkte zusammengetragen. Diese Erfolgsfaktoren für Produktinnovationen werden vorgestellt. Horst...
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Wie arbeiten und leben Spitzenmanager wirklich? Vielfach bestehen nebulöse Klischees: Blutleere Funktionalisten, ausbeutende Kapitalisten, besessene Innovateure. Das Buch stellt auf der Grundlage von Analysen, Beobachtungen und Befragungen die reale Arbeits- und Lebenssituation der...
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Purpose – Innovation education has been identified as a key contributor to enhancing the innovative behavior of individuals, organizations and economies; yet very little literature exists on the development and assessment of innovation education programs (IEPs). This is particularly so in the...
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Novel information and communication technologies, foremost the Internet, have revolutionised the innovation landscape. Mass-collaboration involving end-users is now, a critical component of many types of software improvement and has the potential to make users as the main innovation source of...
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The existing research on the behaviour of user innovators has focused almost exclusively on younger users. In light of the demographic shift and the increasing importance of the "Silver Market" segment (customers 55 years plus), we analysed whether important determinants of user innovator...
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