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According to creation theory, opportunities do not exist independently of entrepreneurs; instead they are created by the actions of entrepreneurs. However, little is known about the process of how opportunities are actually acted upon. We explore the role of communication in opportunity...
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Grundlagen -- Unternehmerische Gelegenheiten -- Der Entrepreneur -- Innovation und Entrepreneurship -- Strategie und Geschäftsmodell -- Entrepreneurial Marketing und Marktausrichtung -- Gründungsfinanzierung -- Rechtliche Grundlagen -- Businessplanning -- Wachstum und Exit -- Social...
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Das Lehrbuch bietet einen umfassenden Überblick über das Thema Entrepreneurship. Anerkannte wissenschaftliche Experten erläutern in 12 Kapiteln die Grundkonzepte des Entrepreneurship sowie die wesentlichen Aspekte für ein erfolgreiches unternehmerisches Engagement. In jedem Kapitel sorgen...
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Grundlagen -- Unternehmerische Gelegenheiten und Umsetzung .-Der Entrepreneur -- Innovation und Entrepreneurship -- trategie und Geschäftsmodell.- Entrepreneurial Marketing und Marktausrichtung -- Gründungsfinanzierung -- Rechtliche Grundlagen - -- Businessplanning -- Wachstum und Exit --...
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Implementing smart metering is an important field for energy policy to successfully meet energy efficiency targets. From an integrated social acceptance and customer-perceived value theory perspective we model the importance of customer value of smart metering in this regard. We further shape...
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Renewable energy is becoming increasingly important for economies in many countries. But still in an emerging industry, renewable energy requires supportive energy policy helping firms to develop and protect competitive advantages in global competition. As a guideline for designing such policy,...
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