Showing 1 - 10 of 72
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012094080
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011902831
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011620246
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012659707
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011709354
Survey data are frequently distorted by answering tendencies, such as acquiescence, disacquiescence, midpoint and extreme response style. Cross-cultural research projects may be particularly vulnerable to misinterpretations. This paper provides empirical insights into the manner and degree to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010869572
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012888329
Das Gesundheitsmarketing bietet eine Vielzahl an Theorien, Methoden und Strategien, um zum einen den Absatz von gesundheitsrelevanten Produkten und Dienstleistungen zu steigern und zum anderen Konsumenten zu einem gesünderen und proaktiveren Lebensstil zu motivieren, wobei explizit regulierende...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517224
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011560702
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012169461