Showing 1 - 10 of 24
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011694718
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012109147
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012103189
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012160187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013279628
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015375169
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014450629
Diese Buch soll eine rigorose und gleichzeitig praktische Verständnishilfe sein, die dazu dient, den Kunden am Markt besser zu begreifen. Durch die Integration von Analyse und Anwendung hilft das Buch sowohl Studenten als auch Praktikern bei der Fokussierung auf den Kunden und dabei, diese...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014508243
Purpose – The purpose of this paper is to develop and test a comprehensive model of customer trust in a retail service setting. Three levels of the customer‐to‐store relationship are simultaneously taken into account: customer to sales associates, customer to store branded products, and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014894332
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005383267