Showing 1 - 10 of 169
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011965740
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011438018
Dieser Marketing-Guide führt Entscheider von nachhaltigen Unternehmen, grünen Marken sowie von Anbietern im Massenmarkt vom Status quo des heutigen grünen Marketings durch den Wandel von 4.0 und dessen treibende Kräfte. Die Autorinnen greifen dabei Philip Kotlers Ansatz von Marketing 4.0 auf...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011438146
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011439704
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011539432
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544304
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011545903
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011415103
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011418241
Provides a practical introduction to the media planning and buying process. Emphasizing basic media planning and buying calculations along with the practical realities of offering plan alternatives and evaluating the plan, this edition incorporates three topics - consolidation, consumer control,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011479530