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Hochschulschrift
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Ratgeber
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Language
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Basler, Roger
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Biesel, Hartmut H.
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European Commission / Joint Research Centre
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Springer-Verlag GmbH
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Center Data
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Wageningen Economic Research
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Nomos Verlagsgesellschaft
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Technische Universität Dresden
11
Verlag Dr. Kovač
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European Commission / Directorate-General for Communications Networks, Content and Technology
9
Institut für Business Intelligence
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American Marketing Association
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European Centre for Disease Prevention and Control
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European Commission / Directorate-General for the Information Society and Media
8
European Institute for Gender Equality
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Springer International Publishing
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Edward Elgar Publishing
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European University Institute / Robert Schuman Centre for Advanced Studies
7
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
7
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
7
Friedrich-Schiller-Universität Jena
7
Rheinische Friedrich-Wilhelms-Universität Bonn / Institut für Landwirtschaftliche Betriebslehre
7
Springer Gabler <Firma>
7
World Bank
7
Eric Cuvillier <Firma>
6
European Commission / Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture
6
India Centre for Migration (ICM)
6
Institut für Angewandte Informatik <Dresden> / Privat-Dozentur Angewandte Informatik
6
European Commission / Directorate-General for Employment, Social Affairs and Inclusion
5
European Conference on Informatics Application in Agriculture <2, 1999, Bonn>
5
European Federation for Information Technology in Agriculture, Food and the Environment
5
European Parliament / Directorate-General for Internal Policies of the Union
5
Gesellschaft für Informatik
5
International Telecommunications Society
5
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Electronic commerce & digital markets : ecm
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Social Media Recruiting : Personalgewinnung über Facebook & Co. : am Beispiel des Landratsamtes Böblingen
Klenk, Nicole
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011437257
Saved in:
2
Trading und Social Trading : ein lukrativer Nebenjob : worauf es beim Trading ankommt, die besten Trader beim Social Trading finden, simplytrade - mit System zum Tradingerfolg
Maier, Ingbert
-
2015
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011496524
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3
Lifeworlds in online social networks in Germany : online market segmentation through social structure analysis
Linke, Knut
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011991058
Saved in:
4
Advanced applications of network analysis in marketing science
Kakatkar, Chinmay
-
2018
-
1st edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011796740
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5
Instagram für Unternehmen : was Sie als Unternehmen über Instagram wissen müssen: Strategie für Ihren Marketingerfolg und technische Grundlagen um Ihr Instagram-Profil optimal zu gestalten
Basler, Roger
-
2018
-
1. Auflage
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6
Toms Reise durch das Online Marketing : Google, Facebook, Twitter und zurück
Hemken, Heiner
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011824860
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7
Digital & Social Selling : was wir über Social Networks und den digitalen Verkauf wissen müssen
Basler, Roger
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012038466
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8
Grundlagen des Digitalen Marketing
Schilling, Barbara
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012630961
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9
LinkedIn marketing : how i find targeted LinkedIn leads : the top LinkedIn marketing hacks
King, Felix
-
2021
-
2nd edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012439521
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10
Komplexität : Fluch und Wesen des digitalen Business
Meinhold, Günther
;
Meinhold, Markus
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011819371
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