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~institution:"Center of Market Oriented Product and Production Management"
~isPartOf:"Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management"
~type_genre:"Non-commercial literature"
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THE SElKATSUSHA AND THE FIGHT...
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Type of publication
All
Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Non-commercial literature
Graue Literatur
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Arbeitspapier
1
Working Paper
1
Language
All
German
4
Author
All
Huber, Frank
4
Meyer, Frederik
2
Conrads, Martina
1
David, Schmid
1
Matthes, Isabel
1
Schehl, Christina
1
Tadic, Snjezana
1
Vogel, Johannes
1
Vollrath, Moritz
1
Weißhaar, Isabelle
1
Zimmermann, Julia
1
more ...
less ...
Institution
All
Center of Market Oriented Product and Production Management
Johannes Gutenberg-Universität Mainz
1
Published in...
All
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
2
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
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-
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Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Klick dich glücklich : Wirkungsweisen differenzierter Emotionen im Online-Shopping
Huber, Frank
;
David, Schmid
;
Tadic, Snjezana
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011303738
Saved in:
2
Produkte nach Maß von der Stange : Idee und Erfolgspotential des Mass Customization
Huber, Frank
;
Matthes, Isabel
;
Vogel, Johannes
;
Schehl, …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003775401
Saved in:
3
"Mit (Produkt-)piraten auf Kaperfahrt?" : konsumentenspezifische Einflussfaktoren auf die Kaufabsicht von gefälschter Markenkleidung
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Zimmermann, Julia
; …
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003952749
Saved in:
4
Wie es euch gefällt! : Gründe für die Identifikation mit einer Online Brand Community und deren Auswirkungen auf die Weiterempfehlungsabsicht ; eine empirische Studie am Beispiel d...
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Weißhaar, Isabelle
; …
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009682086
Saved in:
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