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~institution:"Center of Market Oriented Product and Production Management"
~subject:"Nike <Firma>"
~subject:"Online retailing"
~type_genre:"Non-commercial literature"
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THE SElKATSUSHA AND THE FIGHT...
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Non-commercial literature
Graue Literatur
2
Language
All
German
2
Author
All
Huber, Frank
2
David, Schmid
1
Meyer, Frederik
1
Tadic, Snjezana
1
Vollrath, Moritz
1
Weißhaar, Isabelle
1
Institution
All
Center of Market Oriented Product and Production Management
OECD
8
National Bureau of Economic Research
7
RWTH Aachen
2
Bauhaus-Universität Weimar / Institut für Europäische Urbanistik
1
Centre de recherche pour l'étude et l'observation des conditions de vie
1
Consumer and marketing law
1
Europäische Kommission
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Gesundheit und Verbraucher
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Justiz und Verbraucher / Unit Consumer and Marketing Law
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Wettbewerb
1
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
Institute of Economic Affairs <London>
1
International Association for the Study of Insurance Economics
1
LE Europe <Körperschaft>
1
Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung Halle
1
OECD / Directorate for Science, Technology and Industry
1
Organisation for Economic Co-Operation and Development
1
Sonderforschungsbereich Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
1
Valdani Vicari & Associati
1
WIK-Consult GmbH <Honnef>
1
Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung
1
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Published in...
All
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
2
Source
All
ECONIS (ZBW)
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Klick dich glücklich : Wirkungsweisen differenzierter Emotionen im Online-Shopping
Huber, Frank
;
David, Schmid
;
Tadic, Snjezana
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011303738
Saved in:
2
Wie es euch gefällt! : Gründe für die Identifikation mit einer Online Brand Community und deren Auswirkungen auf die Weiterempfehlungsabsicht ; eine empirische Studie am Beispiel d...
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Weißhaar, Isabelle
; …
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009682086
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