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~institution:"Eric Cuvillier <Firma>"
~subject:"Konsumentenverhalten"
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Hochschulschrift
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Language
All
English
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Author
All
Hennig-Thurau, Thorsten
1
Schulze, Benjamin
1
Institution
All
Eric Cuvillier <Firma>
Springer Fachmedien Wiesbaden
4
National Bureau of Economic Research
3
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
2
Logos Verlag Berlin
2
AMA Winter Academic Conference <2020, San Diego, Calif.>
1
American Marketing Association
1
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
1
Europäische Kommission
1
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
1
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
Goethe-Universität Frankfurt am Main
1
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
1
Harvard Graduate School of Business Administration
1
Institut für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaus <München> / Abteilung Marktlehre der Agrar- und Ernährungswirtschaft
1
International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing (NB&PL) <10., 2023, Barcelona>
1
International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing <4., 2017, Barcelona>
1
International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing <5., 2018, Barcelona>
1
International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing <6., 2019, Barcelona>
1
International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing <9., 2022, Barcelona>
1
Nordic Council of Ministers
1
Springer-Verlag GmbH
1
Technische Universität Clausthal
1
Technische Universität Hamburg
1
Universität Mannheim
1
Universität Rostock / Institut für Marketing & Innovationsmanagement
1
Verlag Dr. Kovač
1
Westfälische Wilhelms-Universität Münster
1
Österreich / Bundesministerium für Verkehr, Innovation und Technologie
1
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Reihe: Marketing und Medien
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ECONIS (ZBW)
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1
Autonomous products and their consumers : what we love and fear when using autonomous vehicles
Schulze, Benjamin
-
2020
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012209171
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