//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Academic Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"Europäische Kommission"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Cross-media marketing strategi...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
EU countries
8
EU-Staaten
8
Media industries
8
Mediensektor
8
Broadcasting policy
2
Competition
2
Fernsehen
2
Information technology
2
Informationstechnik
2
Knowledge society
2
Rundfunkpolitik
2
Television
2
Wettbewerb
2
Wissensgesellschaft
2
29.03.1995
1
Adjustment
1
Anpassung
1
Communication media
1
Digital broadcast
1
Digitaler Rundfunk
1
EU research policy
1
EU-Forschungspolitik
1
Electronics industry
1
Elektronikindustrie
1
Film policy
1
Filmpolitik
1
Handelsliberalisierung
1
Impact assessment
1
Information service provider
1
Informationsdienstleister
1
Japan
1
Kommunikationsmedien
1
Market concentration
1
Statistical method
1
Statistische Methode
1
Telecommunications
1
Telekommunikation
1
Trade liberalization
1
USA
1
United States
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
8
Type of publication (narrower categories)
All
Amtsdruckschrift
8
Government document
8
Article in journal
2
Aufsatz in Zeitschrift
2
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Language
All
German
6
English
2
Institution
All
Europäische Kommission
European University Institute
55
European University Institute / Robert Schuman Centre for Advanced Studies
39
Springer Fachmedien Wiesbaden
26
IGI Global
11
National Bureau of Economic Research
11
Nomos Verlagsgesellschaft
7
OECD
7
European Economic and Social Committee
6
Education, Audiovisual and Culture Executive Agency
5
European Commission / Directorate-General for the Information Society and Media
5
UNESCO
5
Esomar
4
European Commission / Directorate-General for Communication
4
European Commission / Joint Research Centre
4
European Communication Council
4
Springer International Publishing
4
Council of the European Union / General Secretariat of the Council
3
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
3
Deutschland / Bundesregierung
3
Edward Elgar Publishing
3
Europarat
3
European Commission / Directorate-General for Communications Networks, Content and Technology
3
European Institute for the Media
3
European Parliament / Information Office in the United Kingdom
3
Europäische Kommission / Generaldirektion Informationsgesellschaft
3
IAMCR - International Association for Media and Communication Research
3
India Centre for Migration (ICM)
3
Institut für Betriebliche Logistik und Organisationstheorie <Hamburg>
3
Kommission zur Ermittlung der Konzentration im Medienbereich
3
Nordrhein-Westfalen / Ministerium für Wirtschaft und Mittelstand, Technologie und Verkehr
3
Nuclear Energy Agency
3
Organisation for Economic Co-operation and Development
3
Seminar on "Beyond Vehicle Audiences-Possibilities and Problems in'Qualitative' Media Research
3
Technische Universität Ilmenau
3
Universitätsverlag Ilmenau
3
Arbeitsgemeinschaft Kulturwirtschaft
2
Arbeitsgemeinschaft der Landesmedienanstalten in der Bundesrepublik Deutschland
2
Arbeitsgemeinschaft der Landesmedienanstalten in der Bundesrepublik Deutschland / Gemeinsame Geschäftsstelle
2
Arbeitsgruppe Kommunikationsforschung München
2
more ...
less ...
Published in...
All
Kom / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
6
Competition studies
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
8
Showing
1
-
8
of
8
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Die Entwicklung des Marktes für digitales Fernsehen in der Europäischen Union : Bericht im Zusammenhang mit der Richtlinie 95/47/EG des Europäischen Parlaments und des Rates vom 24. Oktober 1995 über die Anwendung von Normen für die Übertragung von Fernsehsignalen ; Mitteilung der Kommission an das Europäische Parlament, den Rat, den Wirtschafts- und Sozialausschuß und den Ausschuß der Regionen
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001425277
Saved in:
2
Measures to encourage the development of the industry of audiovisual production : MEDIA 92
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000813249
Saved in:
3
Bericht der Kommission über die Elektronik-, Informations- und Kommunikationsindustrie : Marketing-, Marktzugangs- und Vertriebspraktiken in Japan und den Vereinigten Staaten
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000908361
Saved in:
4
Die Konvergenz der Branchen Telekommunikation, Medien und Informationstechnologie und ihre ordnungspolitischen Auswirkungen : Ergebnisse der öffentlichen Konsultation zum Grünbuch [KOM(97)623] ; Mitteilung der Kommission an den Rat, das Europäische Parlament, den Wirtschafts- und Sozialausschuss und den Ausschuss der Regionen
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001354100
Saved in:
5
Mitteilung der Kommission an das Europäische Parlament, den Rat, den Wirtschafts- und Sozialausschuss und den Ausschuss der Regionen über die Schlussbewertungen des mehrjährigen Programms zur Anregung der Entwicklung einer europäischen Industrie für Multimedia-Inhalte und zur Förderung der Benutzung von Multimedia-Inhalten in der entstehenden Informationsgesellschaft (INFO2000) sowie des ...
Europäische Kommission
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001590618
Saved in:
6
Pluralismus und Medienkonzentration im Binnenmarkt : Bewertung der Notwendigkeit einer Gemeinschaftsaktion ; Grünbuch der Kommission
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000853190
Saved in:
7
Bericht der Kommission an den Rat, das Europäische Parlament und den Wirtschafts- und Sozialausschuss über die Durchführung der Entscheidung 1999/297/EG des Rates vom 26. April 1999 zur Errichtung einer gemeinschaftlichen Infrastruktur für statistische Informationen für die audiovisuelle Industrie, die audiovisuellen Märkte und verbundene Branchen
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001683186
Saved in:
8
Market definition in the media sector : economic issues ; report by Europe Economics for the European Commission, Directorate-General for Competition, Information, Communication and Multimedia
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003240890
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->