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~institution:"Friedrich-Schiller-Universität Jena"
~subject:"Viral marketing"
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Optimierung
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Umschlag <Transport>
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Virales Marketing
2
Warehouse management
2
Wissensmanagement
2
2012
1
Administrative law
1
Auftragsabwicklung
1
Austauschtheorie
1
Bewertung
1
Capacity planning
1
Capitalism
1
Communication media
1
Computerunterstützte Kommunikation
1
Constitutional law
1
Consumer behaviour
1
Container terminal
1
Container transport
1
Containerverkehr
1
Corporate planning
1
more ...
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Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
2
Thesis
1
Language
All
German
1
English
1
Author
All
Opuszko, Marek
1
Sattelberger, Felix
1
Institution
All
Friedrich-Schiller-Universität Jena
Deutscher Dialogmarketing Verband
9
Springer Fachmedien Wiesbaden
4
National Bureau of Economic Research
3
IGI Global
2
Nomos Verlagsgesellschaft
2
Universität Mannheim
2
Academy of Marketing
1
Berliner Wissenschafts-Verlag
1
BusinessVillage GmbH
1
Center of Market Oriented Product and Production Management
1
Digital Marketing & eCommerce Conference <3., 2022, Barcelona>
1
Digital Marketing & eCommerce Conference <4., 2023, Barcelona>
1
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
1
Information Resources Management Association
1
Mahawitthayalai Mahidon / Sathaban Wičhai Prachako̧n lae Sangkhom
1
National Health Commission Office
1
OECD
1
Tagung Plattformen - Geschäftsmodelle und Verträge <2017, Bayreuth>
1
Thai Health Promotion Foundation
1
Universität Bayreuth
1
Universität Bremen
1
Verlag Dr. Kovač
1
Westfälische Wilhelms-Universität Münster
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <10., 2015, Fulda>
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <5, 2010, Offenburg>
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <6, 2011, Frankfurt am Main>
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <7, 2012, Stuttgart>
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <8, 2013, Hamburg>
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <9., 2014, Mainz>
1
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Reihe Medienökonomie
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
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-
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1
Online social networks: on the role and relevance of network ties
Opuszko, Marek
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010231218
Saved in:
2
Dynamik und Wirkung von Nutzerkommunikation über Kinofilme
Sattelberger, Felix
-
2020
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012439486
Saved in:
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