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Type of publication
All
Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Fallstudie
Case study
2
Lehrbuch
2
Textbook
2
Aufsatzsammlung
1
Language
All
German
1
English
1
Author
All
Bieger, Thomas
2
Institution
All
Haupt Verlag
Springer Fachmedien Wiesbaden
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Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
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Springer-Verlag GmbH
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
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Friedrich-Schiller-Universität Jena
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Eric Cuvillier <Firma>
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Verlag Dr. Kovač
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Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
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International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism <7., 2018, Athenian Riviera>
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Metropolis-Verlag für Ökonomie Gesellschaft und Politik GmbH
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Nomos Verlagsgesellschaft
2
Nordregio <Körperschaft>
2
OECD
2
Springer Gabler <Firma>
2
Springer International Publishing
2
W. Kohlhammer GmbH
2
Weltbank
2
epubli GmbH
2
"Urban Economies: Grassroots Entrepreneurs and Neighbourhood Economies between Resilience and Innovation" <2016, München>
1
Access Marketing Management e.V
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Africa Institute of South Africa
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Arbeitsgemeinschaft Deutscher Technologie- und Gründerzentren
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Australien / Productivity Commission
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BITKOM Servicegesellschaft
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Brandenburgische Technische Universität Cottbus-Senftenberg
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Capgemini S.A. <Paris>
1
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Center for Leading Innovation & Cooperation
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Deutsche Gesellschaft für Personalführung
1
Deutsche Stiftung für Internationale Entwicklung
1
Deutsches Institut für Entwicklungspolitik
1
Deutsches Institut für Urbanistik
1
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UTB / Management
1
utb / Management
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ECONIS (ZBW)
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1
Das Marketingkonzept im St. Galler Management-Modell
Bieger, Thomas
-
2019
-
3., überarbeitete Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012114501
Saved in:
2
Marketing concept - the St. Gallen management approach
Bieger, Thomas
-
2021
-
2nd, revised edition
, application of marketing tools, product design, price, distribution and communication policy, service provision,
innovation
and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012614049
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