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Institut für Demoskopie Allensbach
National Bureau of Economic Research
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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OECD
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European Commission / Joint Research Centre
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IGI Global
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European Commission / Directorate-General for Justice and Consumers
58
London Economics
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IPSOS
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Verlag Dr. Kovač
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American Marketing Association
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Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency
37
Deloitte consortium
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
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International Energy Agency
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Information Resources Management Association
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Edward Elgar Publishing
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Friedrich-Schiller-Universität Jena
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Nomos Verlagsgesellschaft
28
European Association of Agricultural Economists - EAAE
26
GFK
26
European Parliament / Directorate-General for Internal Policies of the Union
22
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
22
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
21
Nordic Council of Ministers
19
Universität Mannheim
18
INSEAD
15
Organisation for Economic Co-operation and Development
15
Center Data
14
Deloitte
14
Rijksuniversiteit Gent / Faculteit Economie en Bedrijfskunde
14
Springer Gabler <Firma>
14
Wageningen Economic Research
14
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
13
Europäische Kommission / Gemeinsame Forschungsstelle
12
Peter Lang GmbH
12
Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen
12
World Bank
12
European Central Bank
11
European Commission / Directorate-General for Health and Consumers
11
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AWA '98 : Allensbacher Markt-Analyse 1998, Werbeträger-Analyse 1998
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001399870
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2
Märkte und Medien, Teil 1
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001399941
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3
AWA '99 : Allensbacher Markt-Analyse 1999, Werbeträger-Analyse 1999
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488005
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4
Marktstrukturen
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488016
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5
Reichweiten der Medien - Soziodemographische Merkmale
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488022
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6
Märkte und Medien, Teil 1
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488026
Saved in:
7
Märkte und Medien, Teil 2
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488030
Saved in:
8
AWA '99 ; Codebuch
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488038
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9
Einstellungen, Freizeitsaktivitäten, Produkt- und Themeninteresse
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000905288
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Einstellungen, Freizeitaktivitäten, Produkt- und Themeninteresse
1991
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