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Institut für Demoskopie Allensbach
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International Monetary Fund (IMF)
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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International Monetary Fund
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OECD
81
European Commission / Joint Research Centre
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22
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19
Nordic Council of Ministers
18
WorldFish Center, Consultative Group on International Agricultural Research (CGIAR)
18
European Parliament / Directorate-General for Internal Policies of the Union
16
INSEAD
15
Center Data
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Deloitte
14
Rijksuniversiteit Gent / Faculteit Economie en Bedrijfskunde
14
Wageningen Economic Research
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Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
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Nomos Verlagsgesellschaft
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Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen
12
Universität Mannheim
12
European Central Bank
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European Commission / Directorate-General for Health and Consumers
11
Europäische Kommission / Gemeinsame Forschungsstelle
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AWA '98 : Allensbacher Markt-Analyse 1998, Werbeträger-Analyse 1998
1998
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Märkte und Medien, Teil 1
1998
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AWA '99 : Allensbacher Markt-Analyse 1999, Werbeträger-Analyse 1999
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488005
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4
Marktstrukturen
1999
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Reichweiten der Medien - Soziodemographische Merkmale
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488022
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6
Märkte und Medien, Teil 1
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488026
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Märkte und Medien, Teil 2
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488030
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8
AWA '99 ; Codebuch
1999
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Einstellungen, Freizeitsaktivitäten, Produkt- und Themeninteresse
1992
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Einstellungen, Freizeitaktivitäten, Produkt- und Themeninteresse
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