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Institut für Demoskopie Allensbach
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National Bureau of Economic Research
772
International Monetary Fund (IMF)
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International Monetary Fund
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Springer Fachmedien Wiesbaden
157
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
66
European Commission / Joint Research Centre
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American Enterprise Institute
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European Commission / Directorate-General for Justice and Consumers
59
Deloitte, Haskins and Sells <New York, NY>
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Organisation for Economic Co-operation and Development
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London Economics
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Edward Elgar Publishing
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American Marketing Association
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European Commission / Directorate-General for Health and Food Safety
36
IGI Global
35
Deloitte consortium
32
Internationaler Währungsfonds
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European Commission / Directorate-General for Taxation and Customs Union
31
International Energy Agency
31
Internationale Vereinigung für Steuerrecht
31
USA / General Accounting Office
31
International Bureau of Fiscal Documentation
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European Association of Agricultural Economists - EAAE
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London School of Economics and Political Science
27
National Tax Association
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Center for Research in Economics, Management and the Arts (CREMA)
26
Friedrich-Schiller-Universität Jena
26
GFK
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Deutschland / Bundesministerium der Finanzen
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Europäische Kommission
25
NWB Verlag
25
Universität <Freiburg, Breisgau> / Lehrstuhl für Betriebswirtschaftliche Steuerlehre
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Märkte und Medien, Teil 1
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AWA '98 : Allensbacher Markt-Analyse 1998, Werbeträger-Analyse 1998
1998
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Märkte und Medien, Teil 1
1998
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AWA 2000 : Allensbacher Marktanalyse, Werbeträgeranalyse
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