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Innovationsmanagement
6
Innovation management
4
Innovation
3
Produktentwicklung
3
Innovationsprozess
2
Lead User
2
New product development
2
Open Innovation
2
Product quality
2
Produktbewertung
2
Produktqualität
2
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Biokunststoff
1
Bioplastik
1
Business-to-Business-Marketing
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Deutschland
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Experiment
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Fachwissen
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Germany
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Globalisierung
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Globalization
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Innovationsdiffusion
1
Know-how-Transfer
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Konsumentenpräferenzen
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Kundenmanagement
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Kundenwert
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Kunststoff
1
Lead user
1
Lieferantenmanagement
1
Open innovation
1
Plastics
1
Produkteigenschaft
1
Qualität
1
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less ...
Online availability
All
Undetermined
8
Type of publication
All
Book / Working Paper
8
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
7
Thesis
2
Festschrift
1
Language
All
English
7
German
3
Author
All
Herstatt, Cornelius
5
Lüthje, Christian
3
Ihl, Christoph
2
Beirau, David
1
Buse, Stephan
1
Cowen-Elstner, Christine
1
Denker, Florian
1
Hiete, Michael
1
Koller, Hans
1
Lehnen, Jens
1
Marwede, Malte
1
Pieper, Thorsten
1
Rhein, Friederike Esther
1
Ringle, Christian M.
1
Schultz, Carsten
1
Tiwari, Rajnish
1
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less ...
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
Institut für Technologie- und Innovationsmanagement, Technische Universität Hamburg-Harburg
79
Institut für Technologie- und Innovationsmanagement <Hamburg>
56
Technische Universität Hamburg
12
Technische Universität Hamburg-Harburg
7
Verlag Dr. Kovač
3
Logos Verlag Berlin
2
Technische Universität <Hamburg> / Arbeitsbereich Technologie- und Innovationsmanagement
2
Deutsches Institut für Japanstudien <Tōkyō>
1
East-West Center
1
East-West Center, Honolulu
1
International Research Conference on Quality, Innovation and Knowledge Management <8, 2007, Delhi>
1
Josef Eul Verlag GmbH
1
OWC-Verlag für Außenwirtschaft
1
Rat für Forschung und Technologieentwicklung
1
Sloan School of Management, Massachusetts Institute of Technology (MIT)
1
Springer Gabler <Firma>
1
Technische Universität Hamburg / Institut für Innovationsmarketing
1
Technische Universität Hamburg / Institut für Technologie- und Innovationsmanagement
1
Technische Universität Hamburg-Harburg / Arbeitsbereich Technologie- und Innovationsmanagement
1
Technische Universität Hamburg-Harburg / Center for Frugal Innovation
1
Tectum Verlag
1
Wirtschaftsuniversität <Wien> / Abteilung für Entrepreneurship und Gründungsforschung
1
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
epubli GmbH
1
more ...
less ...
Published in...
All
Research
8
Forschungs-/Entwicklungs-/Innovations-Management
6
Kundenmanagement & Electronic Commerce
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
8
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1
-
8
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8
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1
Impacting the sensory experience of products : experimental studies on perceived quality
Cowen-Elstner, Christine
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011792764
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2
The dynamics of green innovation in B2B industries : a systems approach to explain the diffusion of bioplastics
Rhein, Friederike Esther
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012299528
Saved in:
3
Which customers pay? : predicting value pre and post sales
Beirau, David
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012107190
Saved in:
4
The crucial role of domain knowledge in evaluating early-stage new product ideas
Denker, Florian
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011775238
Saved in:
5
Integration von Lead Usern in die Innovationspraxis : eine empirische Analyse der praktischen Anwendung des Lead User-Ansatzes
Lehnen, Jens
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011730901
Saved in:
6
Product development for distant target groups : an experimental study for the silver market
Marwede, Malte
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011653621
Saved in:
7
User innovation barriers' impact on user-developed products : an empirical investigation on user innovation processes
Pieper, Thorsten
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011982241
Saved in:
8
Managing innovation in a global and digital world : meeting societal challenges and enhancing competitiveness
Tiwari, Rajnish
(
ed.
);
Buse, Stephan
(
ed.
); …
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012054574
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