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Sammelwerk
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Sammlung
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Thesis
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English
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German
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Atabaki, Armita
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Biemann, Torsten
1
Hoisl, Karin
1
Homburg, Christian
1
Koch, Andreas
1
Orzen, Henrik
1
Reber, Mona Franziska
1
Schyma, Theresa R.
1
Zhang, Sihong
1
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Universität Mannheim
Springer Fachmedien Wiesbaden
87
National Bureau of Economic Research
74
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
30
Edward Elgar Publishing
26
IGI Global
25
Bertelsmann Stiftung
23
Springer-Verlag GmbH
22
Verlag Franz Vahlen
21
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
20
Verlag Dr. Kovač
17
Campus Verlag
14
European Commission / Joint Research Centre
14
Friedrich-Schiller-Universität Jena
11
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
10
Rationalisierungs- und Innovationszentrum der Deutschen Wirtschaft
10
Wiley-VCH
9
Harvard Business Review Press
8
Information Resources Management Association
8
Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen
8
Harvard Graduate School of Business Administration
7
Helmut-Schmidt-Universität/Universität der Bundeswehr Hamburg
7
OECD
7
Shaker Verlag
7
Apprimus Verlag
6
Bundesvereinigung der Deutschen Arbeitgeberverbände
6
Technische Universität Ilmenau
6
Universität Rostock / Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
6
W. Kohlhammer GmbH
6
epubli GmbH
6
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
5
European Commission / Directorate-General for Research
5
Hans-Böckler-Stiftung
5
National Research Council <USA> / Commission on International Relations
5
Nomos Verlagsgesellschaft
5
Roundtable on Safety Management Systems <2017, Paris>
5
Springer International Publishing
5
Taylor and Francis
5
Taylor and Francis.
5
Université de Genève / Département d'économie commerciale et industrielle
5
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1
Context effects at the team and organizational level : an examination of need for achievement, performance-based status, and psychological empowerment
Atabaki, Armita
-
2016
Persistent link: https://ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011617915
Saved in:
2
Constraints to agency: relevance for individual, team, and organizational performance
Reber, Mona Franziska
-
2021
Persistent link: https://ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012694713
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3
Strategic behavior in markets and teams : essays in experimental economics
Zhang, Sihong
-
2018
Persistent link: https://ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012123079
Saved in:
4
Strategische Anreize für Vertriebsteams : eine empirische Untersuchung zu Leistungssteigerung und Mitarbeiterinteraktion mit Netzwerkanalyse
Schyma, Theresa R.
-
2020
Persistent link: https://ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012503448
Saved in:
5
Context matters: new perspectives on environmental factors in management research
Koch, Andreas
-
2021
Persistent link: https://ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012605442
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