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~isPartOf:"2007 Second International Conference, August 20-22, 2007, Accra, Ghana"
~isPartOf:"2014 Annual Meeting, July 27-29, 2014, Minneapolis, Minnesota"
~isPartOf:"Lehrbuch"
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Betriebswirtschaftslehre
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Undetermined
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All
Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Sammelwerk
Lehrbuch
72
Textbook
65
Bibliografie enthalten
10
Bibliography included
10
Case study
6
Fallstudie
6
Aufsatzsammlung
5
Collection of articles of several authors
3
Aufgabensammlung
2
Fallstudiensammlung
1
Glossar enthalten
1
Glossary included
1
Statistik
1
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Language
All
German
3
Author
All
Altendorfer, Otto
1
Griese, Kai-Michael
1
Hilmer, Ludwig
1
Rogowski, Wolf
1
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
All
2007 Second International Conference, August 20-22, 2007, Accra, Ghana
2014 Annual Meeting, July 27-29, 2014, Minneapolis, Minnesota
Lehrbuch
Legends in marketing
18
Premier reference source
16
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
14
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
11
Erfurter Hefte zum angewandten Marketing
11
Zeszyty naukowe
11
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
9
Acta Universitatis Lodziensis / Folia oeconomica
8
Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
7
Journal of marketing management : MM
7
Marketing intelligence & planning
7
European journal of marketing : EJM
6
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
6
Proceedings series / American Marketing Association
6
Edward Elgar E-Book Archive
5
Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
5
Journal of business research : JBR
5
Marketingforschung aktuell
5
Research
5
SAGE library in marketing
5
Sportmanagement : SPM
5
Zeszyty naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
5
Fokus Dienstleistungsmarketing
4
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
4
International journal of technology marketing : IJTMkt
4
Journal of macromarketing : examining the interactions among markets, marketing, and society
4
Prace naukowe Akademii Ekonomicznej Imienia Oskara Langego we Wrocławiu
4
Psychology & marketing
4
Schriften zu Tourismus und Freizeit
4
Schriftenreihe des Lehrstuhls für Marketing, Universität Dortmund
4
Sozialökonomische Texte : Diskussionsbeiträge
4
Sozialökonomischer Text
4
Zeitschrift für Betriebswirtschaft / Ergänzungsheft : ZfB
4
Advances in marketing, customer relationship management , and e-services (AMCRMES) book series
3
Bericht der GfK-Tagung : vom ...
3
Elgar original reference
3
Forum Marketing & Management : Probleme, Konzepte, Lösungen
3
GDI-Schriften / Gottlieb-Duttweiler-Institut
3
Gabler Edition Wissenschaft
3
Journal of financial services marketing : JFSM
3
more ...
less ...
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ECONIS (ZBW)
3
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1
-
3
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3
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Relevance
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1
Management im Gesundheitswesen : Fallstudien, Aufgaben und Lösungen
Rogowski, Wolf
(
ed.
)
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012051732
Saved in:
2
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte Einführung
Griese, Kai-Michael
(
ed.
)
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442243
Saved in:
3
Methodik - Journalistik und Publizistik - Medienrecht
Altendorfer, Otto
(
ed.
);
Hilmer, Ludwig
(
ed.
)
-
2009
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001763826
Saved in:
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