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~isPartOf:"AIUB business and economics working paper series"
~subject:"Beziehungsmarketing"
~type_genre:"Non-commercial literature"
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Beziehungsmarketing
Betriebliche Wertschöpfung
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Competitive advantage
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Marketing
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Marketing management
1
Marketingmanagement
1
Relationship marketing
1
Value creation
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Wettbewerbsvorteil
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Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Non-commercial literature
Arbeitspapier
1
Graue Literatur
1
Working Paper
1
Language
All
English
1
Author
All
Al-Emran Sarker, Shah Md.
1
Alamgir Jafar, Saeed
1
Rana, Md. Bakhtiar
1
Published in...
All
AIUB business and economics working paper series
Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing
3
Meddelanden från Svenska Handelshögskolan
2
Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing und Management
2
Schriftenreihe Marketing, Management
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Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
2
Working paper / Department of Commerce, College of Business, Massey University
2
Working paper / International University in Germany, School of Business Administration
2
Advanced controlling : für Manager und Controller
1
Arbeitspapier des Lehrstuhls für Marketing
1
Arbeitspapier zur Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
1
Diskussionsarbeit
1
Freiberger Arbeitspapiere
1
Gesundheitswissenschaften
1
Journal of operations management
1
Kölner Miszellen zum Energierecht
1
Landbauforschung / Sonderheft
1
Mitteilungen / Fachgebiet Baubetrieb und Baumaschinen, Fachbereich Bauingenieurwesen und Angewandte Geowissenschaften der Technischen Universität Berlin
1
Prace habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
1
Reihe Arbeitspapiere des Instituts für Rundfunkökonomie an der Universität zu Köln
1
Reihe Tagungsberichte / Thüringer Staatskanzlei
1
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
1
Research report / Graduate School Research Institute Systems, Organisations and Management
1
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
1
Schriftenreihe der Deutschen Verkehrswissenschaftlichen Gesellschaft / B
1
Scientific publications / The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
1
Werkstattreihe / Öko-Institut Freiburg, Institut für Angewandte Ökologie
1
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
1
Working paper / Technologie- und Innovationsmanagement, Technische Universität Hamburg-Harburg
1
Working papers / Harvard Business School, Division of Research
1
Working papers / Institut für Wirtschaftsinformatik der Universität Bern
1
Zeszyty naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
1
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Source
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ECONIS (ZBW)
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Value creating in
marketing
: can sales-turnover turn to be a competitive advantage to the marketer and customer?
Rana, Md. Bakhtiar
(
contributor
); …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003734980
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