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Verlagsinfo: Gegenstand des Buches sind die Marketingstrategien von Markenartikelproduzenten und Handelsorganisationen auf mehrstufigen Märkten. Im Bereich der Markenartikelproduktion werden die strategische Planung von Geschäftsfeldern, die Produktstrategien (insbesondere die...
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BWL-Wissen, wie es von Fach- und Führungskräften gefragt ist, die selbst keine BWL studiert haben. Z.B. für IT-ler, die die Unternehmenszusammenhänge verstehen müssen. Oder für Ingenieure, die sich als Führungskräfte mehr als nur gut behaupten wollen. Kurz: Das Buch ist ein notwendiger...
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Die 7 Herausforderungen der Markenführung -- Leitkonzept der Unternehmensführung -- Marketing in der sozialen … unter veränderte Rahmenbedingungen -- Impulse für die marktorientierte Unternehmensführung und Marketing als strategische … Disziplin -- Modernes Marketing im Zeichen der Nachhaltigkeit: Zwei Beispiele aus der Praxis -- Management von …
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Marketing has become one of the most influential forces in contemporary market economies. Yet despite ubiquitous … qualitative studies, the author theorizes on the marketing function as a self-contained system of communications. It is argued … that marketing systems prosper within a host organization if and as long as they successfully influence observers …
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This book describes the path ahead. It combines system transformation research with political economy and change leadership insights when discussing the need for a great mindshift in how human wellbeing, economic prosperity and healthy ecosystems are understood if the Great Transformations ahead...
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In relation to the finances of Regions – particularly, to the determination of “fundamental expenses” referable to the constraint specified in the letter m), 2nd paragraph, of the article 117 of Italian Constitution – in the Delegation Act on Fiscal Federalism (Law n. 42 of 5 May 2009),...
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The issue of standard costs is the subject of the bill Calderoli (A.C. n. 2105), which must be implemented by the article 119 of the Italian Constitution. It should be noted, in this regard, that in economic theory have been proposed several formulations of the concept of standard cost, which...
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