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Persistent link: https://www.econbiz.de/10000817007
This book describes the cognitive and interpersonal effects of group model building, and presents empirical research on what group model building achieves and how. Further, it proposes an integrated causal mechanism for the effects on participants. There have been multiple previous attempts at...
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Tourismus- und Eventbereich Verantwortliche für Kongress- und Tourismusmarketing; Entscheidungsträger auf dem Tagungsmarkt, in …
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This volume includes the full proceedings from the 1998 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Norfolk, Virginia. The research and presentations offered in this volume cover many aspects of marketing science including marketing strategy, consumer behaviour, entrepreneurial...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402034
This account of the 'L-20 project' describes and analyses a 3-year mobilization designed as an alternative to the political deadlocks preventing progress on critical global issues. The book traces the origins and findings of the project, and addresses such hot button issues as global warming,...
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Merkmale guter Moderation -- Methoden richtig einsetzen -- Gruppenprozesse steuern -- Themen und Anlässe unterscheiden -- Organisation und Kontext einbeziehen -- Beziehung und Kontakt herstellen -- Rollenklarheit und Selbstverständnis entwickeln -- Visualisierung wirkungsvoll einsetzen --...
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Kongress- und Messewesen aktiv. Zudem ist er Dozent für Veranstaltungsmanagement an der TU Berlin und Vorstandsmitglied im …
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ScienceMarketing im Kongress- und Messewesen aktiv. Zudem ist er Dozent für Veranstaltungsmanagement an der TU Berlin und der Best …
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Die Geheimnisse der TED-Talks für erfolgreiche Kommunikation im Unternehmen: Dieses Werk zeigt, wie Führungskräfte und Fachexperten in Unternehmen so ansprechend und mitreißend präsentieren wie die TED-Redner und wie damit der Austausch von Ideen und Innovation in Unternehmen gefördert...
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