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~isPartOf:"Arbeitsberichte / Lehrstuhl für Agrarmarketing, Institut für Agrarökonomie, Christian-Albrechts-Universität Kiel"
~isPartOf:"Bamberger betriebswirtschaftliche Beiträge"
~subject:"Consumer behaviour"
~type_genre:"Interview"
~type_genre:"Non-commercial literature"
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Interview
Non-commercial literature
Arbeitspapier
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Graue Literatur
3
Working Paper
3
Collection of articles of several authors
2
Sammelwerk
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Language
All
German
2
English
2
Author
All
Alvensleben, Reimar von
1
Schrader, Suse-K.
1
Wessner, Konrad
1
Wimmer, Frank
1
Institution
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Nürnberger Akademie für Absatzwirtschaft
1
Published in...
All
Arbeitsberichte / Lehrstuhl für Agrarmarketing, Institut für Agrarökonomie, Christian-Albrechts-Universität Kiel
Bamberger betriebswirtschaftliche Beiträge
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
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Ilmenauer Schriften zur Betriebswirtschaftslehre
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Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
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Working paper / The Aarhus School of Business, Centre for Market Surveillance, Research and Strategy for the Food Sector
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Working papers / Wharton School, University of Pennsylvania / Marketing
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2.1999/2004: Eurostat / Theme Population and social conditions
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3.2007: Theme: Population and social conditions
1
4.2009: Theme: General and regional statistics
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Ab 3.2007: Statistical books / Eurostat
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Bericht der GfK-Tagung : vom ...
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Bis 2.1999/2004: Panorama of the European Union
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Cahier de recherche / Faculté des Sciences Economiques et Sociales, Hautes Etudes Commerciales, Université de Genève
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Discussion paper / Institute of Social and Economic Research
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Discussion paper series / School of Economics and Finance, the University of Hong Kong
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Discussion paper series / School of Economics and Finance, the University of Hong Kong / School of Economics and Finance, the University of Hong Kong
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Diskussionsbeitrag, Working Paper
1
Diskussionsbeiträge der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt / Katholische Universität Eichstätt
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1
Problems of meat
marketing
: seven essays
Alvensleben, Reimar von
(
contributor
)
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000969212
Saved in:
2
Dokumentation:
Marketing
in einer sich ändernden Umwelt : Fachtagung der Nürnberger Akademie für Absatzwirtschaft vom 30. - 31. Januar 1986 in Frankfurt
Wimmer, Frank
(
contributor
);
Wessner, Konrad
(
contributor
)
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000713806
Saved in:
3
Herkunftspräferenzen für Nahrungsmittel aus Schleswig-Holstein
Schrader, Suse-K.
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001419328
Saved in:
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