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Hochschulschrift
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Thesis
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Language
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German
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Author
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Diekhof, Andrea
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Published in...
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DUV / Wirtschaftswissenschaft
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
18
The connected customer : the changing nature of consumer and business markets
7
Frontrunners or copycats?
4
The Routledge companion to marketing and feminism
4
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
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Gabler Edition Wissenschaft
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Konsum und Verhalten
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Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
3
Aktuelle Marketing- und Management-Trends : das Beste aus Theorie und Praxis
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Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
2
Critical marketing : issues in contemporary marketing
2
DUV : Wirtschaftswissenschaft
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Fashion Marketing in Emerging Economies Volume I : Brand, Consumer and Sustainability Perspectives
2
Handbook of qualitative research methods in marketing
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Handbook of research on consumerism in business and marketing : concepts and practices
2
Hidden hands in the market : ethnographies of fair trade, ethical consumption, and corporate social responsibility
2
Markt und Konsum
2
Memorable customer experiences : a research anthology
2
New perspectives on critical marketing and consumer society
2
Promotional culture and convergence : markets, methods, media
2
Shopper-Marketing : mit Shopper Insights zu effektiver Markenführung bis an den POS
2
The Routledge companion to consumer behavior
2
The SAGE handbook of marketing ethics
2
Using influencer marketing as a digital business strategy
2
After fifty : how the baby boom will redefine the mature market ; travel & leisure, fast food, apparel/retail, technology, health, financial services
1
Aktuelle Beiträge zur Dienstleistungsforschung : [im März 2012 fand an der Technischen Universität Kaiserslautern der 16. Workshop Dienstleistungsmarketing statt, der vom Lehrstuhl für Marketing ausgerichtet wurde]
1
Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing
1
Auf dem Weg zur europäischen Unternehmensführung : ein Lesebuch für Manager und Europäer
1
Betriebswirtschaft und Umweltschutz : [Wissenschaftliche Tagung für Betriebswirtschaftler zum Thema "Information und Umweltschutz" November 1992 in Düsseldorf]
1
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
1
Cases on digital strategies and management issues in modern organizations
1
Conference Day 2010 : proceedings ; 5th May 2010 ; sessions: global logistics and operations, global business management, managing financial performance
1
Consumer perception of product risks and benefits
1
Consumer psychology in a social media world
1
Contemporary Trends in Marketing : Problems, Processes and Prospects
1
Continuing to broaden the marketing concept : making the world a better place
1
Controlling, Finanzierung, Produktion, Marketing
1
Cultural marketing and metaverse for consumer engagements
1
Demographischer Wandel als unternehmerische Herausforderung : Kongress-Dokumentation 60. Deutscher Betriebswirtschafter-Tag 2006
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ECONIS (ZBW)
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Jugendliche als Zielgruppe : Bedeutung jugendlicher Kunden für das
Marketing
Diekhof, Andrea
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001381954
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